Noosa, Brisbane en Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Nienke, Maaike, Marjolein en Judith - WaarBenJij.nu Noosa, Brisbane en Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Nienke, Maaike, Marjolein en Judith - WaarBenJij.nu

Noosa, Brisbane en Surfers Paradise

Door: Nienke Maaike Mar en Juud

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Maaike, Marjolein en Judith

12 December 2011 | Australië, Surfers Paradise

Hallo allemaal!

In Noosa bleek de Australische zon ver te zoeken, waardoor wij weer het monopoly spel uit de kast hebben gehaald. We hebben hierbij ons record verbroken; 5 uur lang monopoly spelen. Gelukkig liet de zon zich de volgende dag weer zien, en gingen wij aan de wandel door Noosa's National park. We liepen langs een mooie kustlijn met hoge golven en veel surfers.
Vanuit Noosa zijn we naar Brisbane gereisd, dit is een semi-grote stad met veel hoogbouw, vooral een business stad. Na alle natuur was dit stadaangezicht een leuke afwisseling. We gingen naar het Lone pine koala sanctuary, waar de koala's al stonden te popelen om met vier leuke meiden op de foto te gaan. Ook hebben wij nu weer leuke facebook foto's.
Nu zijn we aangespoeld in Goldcoast, waar we vandaag Marjolein haar verjaardag vieren. Maar gister hebben we haar verjaardag al een beetje gevierd tijdens een gezellig avondje uit waar we de Brazilianen van ons af moesten slaan. (4 Blondies he)
Dit is de laatste dag met zijn vieren, want Maaike gaat vanavond reizen naar Sydney om daar nog een paar dagen de stad te bekijken. Donderdag zal Maaike het vliegtuig naar Schiphol pakken en wij (Nienke, Judith en Marjolein) de bus naar Byron Bay.

See Ya!

• 12 December 2011 - 12:46

Franny:

Goede reis Maaike,

en jullie nog een fijne voortzetting meisjes!

Gr.van ons 3 tjes;Marcel Theo Franny.

• 12 December 2011 - 12:57

Monique Zuidgeest:

Hoi Marjolein,

Als je het niet gezien hebt via de App.....
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Misschien ben je al een dag verder maar toch.......;-D

Groetjes Monique en Peter

• 12 December 2011 - 13:44

Tim:

Haha, de koala beertjes stonden al gretig te wachten, mooi mooi :)
    Klinkt allemaal goed dames! Have fun!

• 12 December 2011 - 14:31

Mark:

He Marjolein leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie reis. Frank heeft de facebook foto met koala laten zien. Erg leuk. Geniet nog even. Groet Mark

• 12 December 2011 - 17:09

Renate:

ha marjolein van harte gefeliciteerd .
    wat een leuke foto;s die ik tot nu toe heb gezien van jullie en van jou.jullie hebben volgens mij super naar juliie zin.nog heel veel plezier en geniet ervan.xxxxjes uit naaldwijk

• 12 December 2011 - 19:56

Frank:

Hoi Meiden!

Van Brazilianen concurrentie krijgen was wel het laatste wat ik verwachten nu jullie in Australië zijn.
    Goed om te horen dat jullie goed in de markt liggen.
    Ik neem aan de Marjolein alle Monopoly potjes heeft gewonnen, dat is namelijk een nare gewoonte van haar.... spelletjes winnen.
    Veel plezier in Goldcoats en Maaike, goede reis!

groeten,

Frank

• 12 December 2011 - 20:08

Linda:

Hoi Meiden!
    Marjolein ik hoop dat je ons mailtje goed hebt ontvangen anders bij deze nogmaal gefeliciteerd!!
    Jullie staan echt heel leuk met de koala beertjes op de foto!! :D
    Maaike Succes met de laatste dagen Sydney verkennen,
    & Nienk en Jude dikke kus!

• 13 December 2011 - 00:08

Marjolein:

Bedankt voor de felicitaties! Ik kan hier mijn whatsapp helaas niet checken, maar dan zie ik het over een maand ;).

• 13 December 2011 - 17:44

Melissa:

He meiden, klinkt nog altijd als een fantastische reis! Maaike, veel plezier in Sydney! Nog even en je bent weer thuis dus nog even extra flink genieten!!:D

• 14 December 2011 - 09:01

Fred:

Als je onze ecard niet gezien hebt: nog van harte gefeliciteerd, Marjolein! Wat later, want wij waren in Praag. Verder hebben we al genoeg Brazilianen in de familie, dus houd je maar aan hetzij Australiers of gewoon Frank! We zien jullie reis helemaal voor ons! Liefs Ellen en Fred.

• 14 December 2011 - 20:56

Dick Nieuwenhuizen:

hallo dames.

zo te zien en te lezen hebben jullie het nog prima naar je zin.
    geniet nog maar even lekker want voor je het weet moet je weer terug naar dat koude en natte kikkerlandje.
    judith bedank voor je kaart hij is vandaag in de brievenbus gevallen.
    groetjes dick,magda,inge.

• 14 December 2011 - 21:24

Maarten:

Hee, weer een verhaaltje van de Maussies. Jullie blijven het er maar inwrijven, die belevenissen. Genieten we gewoon een beetje mee. Hoi.